Subject: FW: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a kinnistute ja lähiala detailplaneeringust
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 09:07:06 +0200

Palun reg

From: Ermo Pais <[email-masked]>
Sent: Monday, March 11, 2024 4:09 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere

Lisasin nähtavuskolmnurga põhijoonisele

Muutsin 2m riigiteelt sissesõidu asukohta kuna Rae tee 20 naaber otsustas
et ta vist ikkagi hakkab lähemal asuvat sissesõitu kasutama. Jääks ühine
sissesõit Rae tee 16 kinnistuga.

Tõstsin VK liitumispunktid kinnistule sisse kuna kinnistu piiril on
elektrikaablid.

Tõstsin VK torud 2m tee servast.

Elektri kaablit topo koostamise ajal olemas ei olnud. Nüüd on see jah
olemas.

Parandatud joonised ja seletuskiri lisatud manusena.

--

Lugupidamisega
Ermo Pais
 <tel:+372%20520%203389> +372 52 033 89
EP Majaprojekt OÜ

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 8, 2024 10:31 AM
To: Ermo Pais <[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere,

Nähtavuskolmnurk peaks olema selguse huvides peale kantud nii, et saaks
eristada teeserva ja seda, kui palju haljastust puudutab.

Mina kannaksin peale põhijoonisele, kus teeserv ja haljastus on seal
selgelt eristuv. Tee on lõigul sirge, saaksite mõõdistamata lõigul
tinglikult teeservaga arvestada.

Pean vabandama, alles nüüd saadan Teile tehnovõrkude osa märkused, kuna
sain need hetk tagasi.

- Vk liitumispunktid (kaevud, siibrid) kavandada transpordimaa piirile või
väljaspoole transpordimaad.

- Riigi transpordimaal Vk rööpkulgemine riigiteega viia võimalikult
transpordimaa piirile. Juhul kui soovitakse seal pool riigiteed asuvaid
kuuski säilitada, tuleks ristumine riigiteega viia sellisesse asukohta,
kus puid ei ole. Kaevu asukoht peaks jääma riigitee katte servast vähemalt
2 m kaugusele.

- Märkida, et Vk ristumine riigiteega tuleb kavandada kinnisel meetodil.

- Elektri liitumine on geoportaali kitsenduste kaardi järgi juba välja
ehitatud. Miks on näidatud planeeritavana?

Parimat, Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Wednesday, March 6, 2024 8:33 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

From: Ermo Pais <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 5, 2024 1:58 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere

Manuses parandatud DP joonised ja seletuskiri.

1) Täiendatud seletuskirja p 3.4

2) Täiendatud seletuskirja p 3.7

3) Lisatud joonisele DP-04 ja DP-05 tekst rekonstrueeritava ristumiskoha
kohta.

4) Lisatud nähtavuskolmnurga joonis DP-08

Kas nii on ok või on vaja veel midagi täiendada?

--

Lugupidamisega
Ermo Pais
 <tel:+372%20520%203389> +372 52 033 89
EP Majaprojekt OÜ

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 11:46 AM
To: Ermo Pais < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere,

Planeeringuala mahasõit oli planeeringulast väljas, aga peaks olema
planeeringu ala sees.

Palun kandke põhijoonisele viide, et rekonstrueeritav ristumiskoht.

Nõuete taotlemisele viidake planeeringu realiseerimise kavas.

Nähtavuskolmnurgad võib kanda Maa-ameti kaardile- peaasi, et sobiv
mõõtkava.

Tervitades, Krista Einama

From: Ermo Pais < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 9:33 AM
To: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a
kinnistute ja lähiala detailplaneeringust

Tere

Soov on DP ikka lõpuni viia.

Kas nõuded tuleb taotleda DP koosseisus või hiljem?

Koostaksin Maa-ameti kaardile nähtavuskolmnurga joonise suuremas mõõtkavas
(kuna topole pole teed nii suures ulatuses peale mõõdetud). Kas selline
variant sobiks?

--

Lugupidamisega
Ermo Pais
 <tel:+372%20520%203389> +372 52 033 89
EP Majaprojekt OÜ

Projekteerimine ja ehitus

Kasutuslubade taotlemine

Sisekujundusprojektid

Eriosade projektid

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.e-majaprojekt.eu/> www.e-majaprojekt.eu

From: Krista Einama < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 2:43 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja Rae tee 16a kinnistute
ja lähiala detailplaneeringust

Tere,

Olete esitanud Transpordiametile Harjumaa Rae vald Rae küla Rae tee 16b ja
Rae tee 16a kinnistute ja lähiala detailplaneeringu kooskõlastamiseks.

Selgitame, et enne kooskõlastamiseni jõudmist peame tegema koostööd
alljärgnevates teemades/punktides:

1.	Planeeringuala ühendamisel riigiteega 11113 tuleb riigitee
ristumiskoht rekonstrueerida ja tagada normidele vastav nähtavuskolmnurk.
Lisada selgitus seletuskirja, et ristumiskoht vajab rekonstrueerimist ning
selleks taotleda Transpordiametilt nõuded.
2.	Kanda põhijoonisele nähtavuskolmnurk sellele ristumiskohale,
millelt juurdepääsu tagate planeeringualale. Joonisele DP-01 kantud
nähtavuskolmnurk on hinnanguliselt valele mahasõidule ja liiga väikeses
mõõtkavas, mis ei võimalda hinnata nähtavust.  Nähtavuskolmnurga suurus 3m
x100 m kiirusel 60 km/h.
3.	Lisada planeeringu elluviimise kavasse, et ristumiskoha
rekonstrueerimine ja nähtavuse tagamine on eelduseks hoonetele ehitusloa
saamisel.

Palun andke teada, kas täiendate koostööna jooniseid või teeme planeeringu
kooskõlastamata jätmise kirja.

Lugupidamisega

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026